härlig dag på stan

idag va jag på stan med moa green , aleksandra banda , lina borgenhede , julia blomberg och ebba spjuth . vi hade fan kul asså , hehe .
DETTA MÅSTE LÄSAS !
alex till mig - du säger inte så mke va ?
moa till alex - ne , du vet hon har så tråkigt liv så hon har inget att berätta .
jag till moa - omen det är ju bara för du finns i det !
HAHAHAH ! '
aah , och sen hade vi ju lite annat kul oså , lina och alla andra gick in i nån affär och resten kan vi ju ta och fråga henne om istället för att skriva det för hela tjocka släckten . men men , jag har ingen bild till detta inlägget heller men kommer nog ta nån skit imon när jag är med olivia tidstrand så ni får ha en bra kväll och sov sött !
tack för en jätte bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0