stan med olivia ←↑→↓↔

just nu sitter jag här vid datan med en kopp te , gotti gotti !
idag va jag på stan och asex , igen . . . . haha , kan inte sluta asså . men det va iaf kul ! först åkte jag till olivia klockan 12 sen följde jag med henne till tandläkaren , sen gick på stan en stund och sen buss till asex . asså jag och olivia va ganska allvarliga för imon blire ju eskilscupen i skåne och då va både jag och hon tvugna att hitta nått , haha ? men men , och sen när hennes mamma skulle hämta oss sa jag - asså min mamma hämtar mig så jag behöver inte skjuts . olivia trodde på det . så när hennes mamma kom och olivia skulle gå ut , jag ba - neeeeeeeeeeeeej , jag ska med ! asså jag ba lurades , så jag ba fick springa efter henne , ppuhhh !
maten idag blev på soya och det va asit starkt , för vi hade typ tagit HOT ist för MEDIUM eller nått . . . .
bla bla bla , känner att ingen kommer läsa detta ändå . jaja , ha en bra kväll puss !

Kommentarer
Postat av: olivia

vilken snygg bild ! :)

2010-08-05 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0