tax ska du ha :D

nu har jag precis sovit en stund . så nu ska jag la berätta lite saker . vi bodde på laröd skolan , den förra skolan va roligare innan vi träffade nåra 96 då blev det plötsligt roligare ;) nemen nu orkar jag inte berätta allt men bara lite roliga saker . på torsdagen åkte vi och kollade på match helsingborg IF - djurgården IF slutade 3-3 . så här såg dom killar ut som kollade på matchen :D ↓
haha , dom hejade på ''båda'' lagen . för dom tog av sig tröjorna varje gång det blev mål .
'
och sen har vi gått upp klockan 06.00-06.30 varje morgon ! uuuusch så trött man va .
på vägen hem från en match stod det på en bil : tax ska du ha ! hahah , fattar ni :D
sen när vi spelade match på ett ställe fanns det tält man kunde köpa olika saker oså . oså fanns det ett telia tält och då fick jag värsta stirr blicken på en kille , för jag kände verkligen igen honom och då sa jag till alla att : jag tror han har varit med i IDOL . alla ba : nej ? jag ba : asså jo , annars måste det vara hans tvilling . sen gick vi fram till honom och då frågade olivia om han hade varit med i IDOL han ba : ja :D
vem är bäst ? jo clara !
han heter christoffer hiding och jobbar nu på telia .

nån som känner igen han ? det gjorde jag . han va as snäll ! jag fick spela tv spel :D
men iaf , sen har man ju alltid ätit en bulle med bulle , haha . jag fattar inte varför det kallas så för det är en vanlig fralla med en chockladboll i ? , men men .
sen igårkväll grillade vi med hallby P-96 , det va väl okej ? ;) haha ! nemen , kul kul .
men vi har iaf haft en väldigt rolig helg i skåne . hoppas alla haft det bra . puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0