INTE BLOGGAT PÅ LÄNGE !

ja .. rubriken säger ju faktiskt det jag tänkte säga ..
jag har tyvärr inte kunnat blogga på grund av att jag har hjälp till hemma innan nyår oså .
och jag har inte kunnat idag heller för jag håller på med en bok , eller asså jag fick ett erbjudande av mamma i julklapp att gå in på en sida , och där kunde man gör en bildbok eller vad det heter , så jag håller på att lägga in olika bilder där nu och sen ska jag skicka in det så får jag sedan en bok med alla bilder helt färdigt ! kommer bli jätte roligt !
Här kommer bilder med J.C.S.

Kommentarer
Postat av: johanna ekelund '

vad mysigt vi hade !

måste göras om snart tycker jag .

hos mig nästa vecka kanske ! <3

puss på dig din sötnnöt

2010-12-31 @ 10:56:03
URL: http://johannaekelundss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0