shiit allså

Seriöst alltså, tråkig jul med släkten, fattar Ni? Måste alla barn vara glada för att det är julafton? Är det, det som är meningen? Nu har vi käkat en massa konstig mat, varför skall man ha en brunkål, rödkål sillsallad etc som ingen tycker om bara för att det är jul. Seriöst om jag får be…
Har önskat mig en iphone4, vad tror Ni? Får jag den? Säkert inte, farsan tycker säkert att det är bättre med en varm ful tröja eller morsan en ny ryggsäck till skolan. Jag ger Er det senare… / Clara

Kommentarer
Postat av: martha

HAHHAHAHAHAHAAHHAHA !

oj förlåt , de va grymt kul måste ja bara säga ! :D

2010-12-24 @ 23:21:49
Postat av: clara pettersson

haha , asså jag vet !

asså när dom hade åkt hem skulle jag bara kolla verkligen så ser man detta !? asså shit ,haha

2010-12-25 @ 16:23:01
URL: http://clarapettersson.blogg.se/
Postat av: martha

HAHAH ! :D

grym gudfar du har !

2010-12-25 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0