BLÖT

ja , jag sket i att åka t stan idag för det va så varmt så jag åkte direkt t axamo . där träffade man ellen emilie jakob och johan . det va kul . men sen började det blixtra och hagla oså . och i detta vädret fick jag cykla hem i ! just nu fryser jag ihjäl och jag är sjukt blöt ! men men . . . . hoppas det blir bättre snart , jag är faktiskt rägg för åska .
så nu försöker jag glömma att det genom att lyssna på låtar .
och när jag och olivia va för nån dag sen tog vi ju bilder och jag tänkte att jag skulle lägga in dom nu , men då har ju frida tagit med sig kameran , igen . satt det får bli en annan gång . ha en riktigt mysig dag iaf !

Kommentarer
Postat av: Anonym

äääääääääääääälskar låten :D

2010-07-15 @ 13:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0