dagen igår

eftersom jag inte va hemma igår så glömde jag bort helt att skriva i bloggen . så nu får jag skriva lite om gårdagen .
igår åkte jag till sandra för att sova där . men innan på dagen var vi med olivia och wilma på stan , kul kul . sandra hittade en tröja , fin fin .den gillar vi ! sen tog vi bussen hem men på vägen hem ringde alle och daniel och fråga om vi ville spela fotboll med dom och dom skulle ta med boll , så självklart när vi träffas på hallby har dom glömt ta med boll så vi fick köra utan . sen var jag och sandra tvugna att gå hem klockan halv sex - sex eller ntt så det varade inte så länge på hallby , hehe . men när vi kom hem till sandra så blev det skype och kycklingsallad , yuuuummmieeeee !
det va väl en mysig kväll , vi somnade väldigt tidigt , ovanligt faktiskt ! så det blev en lång natt med kort dag kan man säga . men på kvällen när vi skulle lägga oss och vi kom in i sandras rum va alle (sandras kille ) i sängen !
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH !
jag höll på att skratta ihjäl mig ! så nu ska jag lägga in bilderna , asså om ni är tillräckligt tröga och inte fattar att sandras pappa hade gjort en kopia av alle så är det iaf så , haha så jävla bra !
och om ni undrar vad det är som står upp under täcket så är det sandras pappa som konstigt nog har gjort så alle har fått stånd i sandras säng .
en toppen dag !

Kommentarer
Postat av: sandra ström

HAHHA !

dagen va bäst men gubben , hehe pinsamt att pappa gjorde den ;s <3

HAHHA .

älskar dig mest ! <3

2010-07-27 @ 22:47:25
URL: http://saandraastrom.blogg.se/
Postat av: Annahellström

hahaha

gud va kul att han gjorde de :D <3

2010-07-28 @ 00:08:19
Postat av: clara pettersson

s - HAHAHA , ja men gud va din pappa va rolig då ! :D

älskar dig mer <3

2010-07-28 @ 22:27:44
URL: http://clarapettersson.blogg.se/
Postat av: clara pettersson

a - hahaha , jaaa ! :D <3

2010-07-28 @ 22:28:09
URL: http://clarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0