jag tänker på dej varje dag,varje minut (nibehöverinteläsa....)

shit , idag har jag bara tänkt på en enda sak . . . .
och jag klarar snart inte tänka på dig mer utan att jag vet att jag kommer få prata med dig idag . jag saknar dig alldeles för mke . vi har inte hunnit prata idag . men jag hoppas du mår bra . jag har det inte fullt så bra här hemma som jag tror du har det . fast jag vet att det är långt ifrån oss nu & i verkligheten . så kan jag inte sluta kämpa .
jag vet att båda tänker väldigt mke . men vad igentligen ? vill att du ska vara här nu och hålla mig i handen .
men dom här få dagar jag varit utan dig känns som en livstid . och just nu känner jag mig ensam .
men jag är fullt lycklig ! jag vill bara inte vara utan dig så länge . . . . för jag har verkligen ingen aning om hur jag ska klara detta utan att veta att du är okej . det ända jag får fortsätta med är att kämpa tills jag når din hand .
den handen jag har kämpat för nu i en livstid . och jag tänker inte sluta leta . även om jag vet precis var den finns.
hur hade vi tänkt att detta skulle funka igentligen ? men det vill jag helst inte tänka på nu . . . . jag fäller till och med tårar , jag vet inte riktigt varför . av lycka eller saknad ? både och tror jag . men jag har snart inga ord kvar . för det enda jag har kvar är det du ristat in i mitt hjärta och där ska det förbli . det ska finnas där tills jag inte kommer ihåg dig , men det kommer aldrig hända för du är det bästa som hänt mig . du såg mig . och det ända du bryr dig om är bara allt bra , du bryr dig inte om det som är dåligt det som gör att det inte skulle funka , det är det som är så bra . du kan bara skita i det dåliga och säga allt bra . göra att det funkar helt enkelt .
och nu ska jag vara uppe hela natten och bara vänta . . . . för jag kan inte sluta tänka på dig . inatt vaknade jag till och med av att jag grät . jag tänker på dig varje dag , varje minut . men hur ska det gå när bara du finns i mitt huvud .
jag älskar hela dig inte bara ditt utseende , din personlighet ditt underbara leende, du är så underbar. vill bara va med dig och ingen annan stans .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0