EFTERRÄTT , yuuummiieeee !

hehe , lite bilder från fikat idag . jag vet att det ser kanske inte jätte gott ut men gott vare ! så nu ska jag och frida ha myskväll och kolla på film och äta godis oså . så det kanske blir nått mer inlägg idag , jag vet inte riktigt . men idag har jag inte gjort så mke , men mamma väckte mig idag klockan 8 på morgonen för då skulle jag passa våran katt för hon ska få kattungar , men då somnade jag på golvet medans mamma var borta så jag tappade bort katten , men jag hittade henne igen , hehe . och sen somnade jag igen , på golvet på vägen till mitt rum asså ni fattar inte hur trött jag var . så när mamma kom hem igen låg jag och sov på golvet på väg till mitt rum och hade tappat bort katten igen . men men . . . . sån är jag ! sen har jag bara gjort om lite bilder tex en bild på mig och jessica syster . hon är så vacker ! jag älskar dig hjärtat .
ajja nu blire mys så ni får ha det bra ! kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0