ellen gästbloggar . :D

hej allisammans , jag sitter hemma hos clara på stora_clara .
idag har vi gjort mke , jag pruttar självklart . men clara lever livet som en flygande ko . + att jag har bäst humor i hela vilda världen . VI HAR ÄTIT KLADDKAKA , mums . vi har oxå klätt ut oss till häxa och prinsessa . hehe , jag älskar att dampa på hennes brygga . eller ah , hoppas hon lägger ut filmerna annars ! hjälp jag orkar inte skriva dom som sitter vid datan har inget liv för fasen , så ah hej då ! :D
clara är super snel , och übersöt så det finns inte , älskar henne puss och kjam . / ellen toivio .

ellen är bäst i hela världen det vet hon själv oså ' hon är bättre än bäst så puss - / clara .

ψ«•_•»ψ

Kommentarer
Postat av: clara pettersson

haha , ellen !

det där om dig som var från mig skrev du allt själv , haha . det e ju jag som e bäst :D

haha , nemen älskar dig med ! :D <3

kolla inte då din efterblivna apa ;)

haha , hej gammel mamma ! hhehe .

vita valen :o

kanon kul ! (Y) '

jaja , men men , såså , nu ska vi dampa lite t här hemma tycker jag :D

men imon innan axamo blirre kort du vet i rond - ellen :D haha så kul va det :D

jaja , menmen , såså , kolla inte då !

cepe barn på bdb >::D:::D:D::D::DD::D::D:D:D.::D::>:D:::::::D::D:: i like it that way <3

ta inte min mobil hela tiden .

jag kollar bara på låtar , clara kollar - ellen kollar på bilder ändå :F haha du e knep och jag e snel ! det e bra det , och så ska det va :D



nu kollar du på bilder igen . . . ...

jaja , menmen , såså , sån e ju elllen , d´jag älskar dig sötnöt bollfot ollon eller vad du nu heter :S<3

2010-07-20 @ 00:00:01
URL: http://clarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0