GODNATT § '

jag har inte bloggat så mke nu sen jag kom hem från skaftö men jag ska börja uppdatera lite bättre nu .
idag åkte jag och moa t lovsjön , det var sjukt varm asså , verkligen , typ 50 grader !
men sen ringde mamma . . . .  eftersom jag inte varit hemma på typ över 2 veckor ville hon ha hem mig tidigt .
så jag blev hämtad hos moa klockan ett eller nått sånt , iaf så på vägen hem var jag jätte hungrig så vi köpte mat .
mumms , det var jätte gott men jag blev lite för mätt så jag solade ganska länge sen efter det , min mage typ svällde upp , haha ! sen gick jag in och sov en liten stund för jag var och är fortfarande jätte trött sen skaftö , hehe . sen ringde mamma och sa att jag var tvungen att gå upp för jag skull jobba klockan nio , sjukt jobbigt !
jag orkade verkligen inte jobba idag . men ifs så ska jag ju jobba hela veckan på kvällstid för utom i helgen för då ska jag jobba både morgon och kväll  -.-
men sånt är livet , man måste förkäna pengarna , hehe .
nemen jag får faktiskt ganska bra betalt . i want the money so what the . . . .
imorgon vill jag verkligen ta bilder , jag vet det kanske låter tjatigt men jag hinner verkligen aldrig , eller det blir aldrig av iaf , hehe . så imorgon får det bli av annars är jag ju lat !
men nu måste jag sova eller jag ska kanske göra ett inlägg ikväll eller imorgon på saker jag ska köpa .
det blir bra det , eller hur ?
ajja , nu ska jag sluta skriva , ha det bäst och dröm sött för det kommer jag göra !
kyssss

Kommentarer
Postat av: johanna .

sötnos clara :)

2010-07-06 @ 09:42:24
Postat av: Anonym

du hjärtat § // clara

2010-07-07 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0