härlig dag !

idag vaknade jag och ellen hemma hos mig klockan halv ett eller nått , hehe . sen tjatade jakob att vi skull ekomma till dom i säkert en timma , sen sa vi till slut att vi ska bara fixa oss då säger han att vi fick gärna komma men dom kunde bara va till klockan halv fyra och va ju klockan typ två . så vi sket i dom och cyklade till sandra och jojja sweeeties ! sandra kom hem från italien igår och jag har saknat henne massa ! hon har blivit jätte brun typ en neger som blonderat håret ser det ut som . haha , vi 4 cyklade till dalvik och köpte lite saker. . . . sen åkte vi förbi alle , sen ner till stadsparken och gjorde film , haha skit va vi ägde asså ! sen åkte ellen hem och jag sandra och jojja gick till ödehusen och tog massa finfina kort ! jojja ska skicka senare ikväll så det kanske bli nått inlägg imon eller nått på nån bild , hehe . sen klockan åtta - halv nio cyklade jag hem och kollade på morden i midsommer . fast jag kollade inte direk , hehe . så nu ska jag kolla på film och längta till imon för då ska jag va med olivia och det ska va fint väder så vi ska bli brunare än sandra , host host . kommer faktiskt aldrig funka ! men men, får väl nöjja mig med att jag ska till ullared på torsdag med olivia . det kommer bli fett kul ! så det kommer nog bilder därifrån med . men nu ska jag inte skriva mer , för jag ska duscha nu . så godnatt !

Kommentarer
Postat av: sandra (:

har saknat dig mer (:

& dagen va bara för bäst :D

älskar dig sjukt ! <3

2010-07-22 @ 21:58:23
URL: http://saandraastrom.blogg.se/
Postat av: clara pettersson

ja klart den va ! det va ju dom bästa :D

älskar dig massa ! <3

2010-07-22 @ 23:18:06
URL: http://clarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0