hemma från ullared !

kom hem för en timme sen ungefär . det var jätte kul där . jag och olivia gick upp klockan kvart i åtta och åkte lite innan klockan nio tror jag . när vi kom fram var det proppfullt inne och det har det varit hela dagen , men en rolig sak tror jag iaf att det är . . . . jag och olivia kom kanske med på tv !
haha , jag hoppas inte det iaf för jag skulle se sjuk ut ! men jag måste bara säga olivia - du e LEGO utan L - EGO , HAHAHA ! nemen ey det var kul att få följa med olivia dit ! det var jätte många som man kände där idag ! säkert över fem stycken asså . när vi kom ut utanför ullared kunde man få kakor med mjölk och då backade olivia lite och så kom en liten kille och dom krockade så lill killen spillde all sin mjölk över olivia , sjukt kul ! men det luktade inte så gott om jag ska vara ärlig , hehe . men vi tog inga bilder där . ovanligt . men igår tog vi några bilder hemma hos olivia så jag hoppas hon skickar dom ikväll ! för jag vill verkligen ha dom . så det kommer säkerligen bli något inlägg på oss eller mig , hehe . men nu måste jag gå ut och jobba , jag ska göra det varje kväll nu tills på söndag -.- '
men ha det bra ! kyss

Kommentarer
Postat av: ....

Vart jobbar du ? <3

2010-07-23 @ 11:44:05
Postat av: clara pettersson

ta kort på spa oså <3

2010-07-29 @ 02:39:18
URL: http://clarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0