hemma igen . . . .

nu har jag precis kommit hem igen . så nu ska jag jobba en timma . dagen var lyckad som jag sa att den skulle bli , hehe . först och främst kom vi på att inte stan va öppen så vi gick till piren och åt glass , jessicas glass droppade hur mke som helst , haha ! sen skulle hon försöka träffa glasspinnen på en fågel men det blev inte så lyckat . sen gick vi igenom stan , fast det var jätte tomt . sen blev vi lite hungriga så vi gick till weins och tog en toast och cola och delade på det . sen flög det in en fågel innomhus och den flög in i fönstet istället för att flyga ut så den ba föll ner till golvet . sen gick vi till juneporten och där kollade vi om det fanns nån bio att kolla på , för vi ska kolla på bio snart . så nu ska jag bara byta om till arbetskläder och jobba , sen en sak till . . . .
en viktig sak !
mamma kommer ta min dator ikväll om hon kommer ihåg det , vilket jag tror att hon gör . så jag kommer inte kunna va inne på datan ! :'(
kanske beror på att jag var uppe till klockan 6 idag på morgonen , ooopps !
men men ,

Kommentarer
Postat av: jessica iles

haahha , lyckad dag (;

fåglen shit asså läskig & han e bena o;

HHAHAHAHHAHA !

måste bara göras om hunnie (A)

älskar dig , syster (L)

2010-07-18 @ 19:37:38
URL: http://jessicailes.blogg.se/
Postat av: clara pettersson

haha , ja klart !

haha , ja . hans ben asså guuud :o

yesbox det måste det ! :D

älskar dig med , syster ! <3

2010-07-18 @ 20:17:07
URL: http://clarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0