HEMMA :(

shit kan inte fatta det .
det har gått allt för fort !
nu har det gått en hel vecka på skaftö och allt känns bara som några minuter .
jag har faktiskt gråtit mke här hemma för det kanske är det sista skaftö lägret .
usch !
och när jag såg henrik gråta , fattade jag att det var allvar .
men nu vill jag inte börja gråta igen .
så vi går över t det roliga med skaftö direkt !
jag åkte i måndags med bussen .
sen när vi kom fram var det hur fint väder som helst , eller vad man ska säga , jack .......
ett väder kan ju inte vara fult !
så det blev ett ombyte t kortbyxor och linne tror jag ?
men ajja , inte så mke detaljer nu .
ehmm ,
sen hade vi ganska mke fritt tror jag .
i tältet som jag sov var det jag sandra martha hanna emilia och lydia .
ganska trångt men what ever ! hehe .
jag kommer inte ihåg så bra , men ska försöka skriva lite om varje dag nu då .
ehmm , vi åt kvällsmat , mm .
dom blåser i trumpet när man ska vara tysta i tälten , men vårt tält lyckades ju inte precis .
hehe , sandra och martha fattar .
nästa dag tror jag vi spelade fotboll eller nått .
jag vet , jag är glömsk .
sen massa annat kul ofc !
och nån dag hade vi olympia dag ?
tält 1 vann såklart , mitt tält alltså .
nästa dag hade vi slabbedabb , gissa vilket tält som vann ?
tält 1 igen .
sen gick allt bara för fort ! och det gillar jag verkligen inte !
men det var disco och spökrunda . två svimmade .
sen , jag venne ?
ehmm , jag saknar redan för många !
ååh , vill vara kvar längre .
men det jag känner just nu är att det kanske aldrig blir nått mer skaftö !
:'(
ajja , det är fint väder iaf så ska nog ut snart .
justdet , jag martha och sandra tog lite kort oså .
satt det kmr i senare inlägg , för nu ska jag sola !
måste bli brun !
kysssss och hej fortsätt följa ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0