just nu . . . .

sitter jag ute i den varma solen och fikar och lyssnar på musik och spelar lite fotboll . kanon kul !
det är så himla varmt ute ! verkligen jätte skönt , idag åkte jag hem från sandra klockan ett eller nått sånt . då åkte jag och mamma direkt till doktorn , och jag ville helst inte ha det svaret jag fick . för idag skulle jag träna med damlaget men jag fick inte för doktorn . jag som ville . men  men , jag har iaf hunnit sole en timma idag och nu så ska jag jobba lite åt mamma , jag ska ta kort på vårat spa och sen göra om dom lite och sen lägga in dom på hemsidan . detta jobbet kommer bli asa kul ! för jag älskar att ta bilder oså satt detta blir bra ! ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0