~ moa hjärtat ~

bilden tagen idag , med moas mobil . riktigt bra !
nu har jag och moa precis kommit in från ett härligt kvällsdopp . omg ,va det va varmt i vattnet . haha , vi lär ju väckt typ hela jönköping med våra rop mitt i natten ! det ekade hur högt som helst när vi skrek . nu kollar vi på tv och myser och har typ gjort om nåra bilder sen idag . men till dagen nu då . . . .
idag vaknade jag klockan tio eller nått med olivia jämte mig i sängen . sen åt jag och olivia frukost , sen skulle hon göra lite ärenden i stan med sin mamma så jag la mig nere vid sjön och solade . sen fick jag sms av moa . och då cyklade jaa till axamo och träffade massa roligt folk asså ! vi hade as kul . sand i håret fortfarande ! får inte bort det . ..  men ajja . sen efter axamo cyklade jag hem till mig med moa . sen skulle vi ta kort med min systemkamera men ''någon'' hade tagit med sig den till sin kompis , (syster) . så jag och moa fick ta lite bilder med mobilen . men som sagt vi är ju så pass söta i verkligeheten så det räcker med en mobilkamera , hehe . så det kommer nog lite bilder imon eller senare inlägg . . . . men nu ska nog moa skriva lite i sin blogg tror jag så ,
sov sött !

Kommentarer
Postat av: johanna .

hur söt är du egentligen ! :o

dela med dig lite till mig §

2010-07-15 @ 13:04:24
Postat av: clara

hehe , jag e inte söt ? :o

du e ju redan söt !

2010-07-15 @ 18:13:46
URL: http://clarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0