ångbåt i sommarstugan !

bilder sen igår !
igår solade jag , men senare på eftermiddagen så åkte jag till sommarstugan . när vi kom fram så åt vi vid sjön med alla i hela tjocka släckten , hehe . men det va iaf jätte gott ! sen skulle alla 30-40 stycken åka ångbåt . och här är lite bilder sen kvällen , mina fina kusiner och båten vi åkte med . njut av låten och bilderna !
haha , jag innan vi åkte . pappa tog kortet men när han skulle ta sa jag tryck på den stora knappen , då tar man kort . då stängde han av den ! men men . han e ju inte så teknisk .
lilla felix kusinen !
felix igen . . . .
meja kusin som balanserar .
mica kusin !
ångbåten vi åkte med !
felix pekar på båten .
gullunge !
båten på lite närmare håll .
lite musik på båten måste man ju ha !
felix kör !
haha , idioterna hoppade i och badade i kallsingarna men glömde ta av sig skorna så dom fick oxå bada !
vilket smileeee man kan ha då , för sött !
jag har jätte många mer bilder men det blir för mke . men jag vill bara tacka för en underbar kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0