sov sött !

nu ska jag kolla på film som jag ska somna till , hehe . men innan jag går vill jag bara berätta lite roliga saker sen idag . . . .
detta är faktiskt roligt ! när sandra gått hem på kvällen ,
sa johanna så här - mamma , forehead betyder väl panna på engelska ?
mamman - ja det gör det säkert .
johanna - jamenn det gör det !
telefonen ringer . . . . det är johannas syster .
mamman - hej du , johanna säger att forehead betyder panna . vet du vad det betyder ?
systern - kukhuvud eller nått !
HAHAHAHHAHAHHAHA ! jag höll på att dö av skratt !
senare på kvällen typ halv tio . . . .
jag och johanna snackar med jim på msn . vi hade på webcam och han råkade stänga av efter ett tag . . . .
jag - tack jag blir så glad !
johanna - tack jag blir choklad !
jim - vad sa chokladen när solen kom ? ( eller nått liknande )
johanna - jag vet inte ? vet du ?
jim - jag blir cho klad när cholen kommer . ( eller nått sånt ) fast det va inte lika kul för j. c. s. humor e ju bäst !
men nu ska jag faktiskt kolla på filmen , jag e dö trött nu asså !
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0