städerska ?

asså , idag vaknade jag klockan halv tre , sen resten av dagen har jag bara jobbat ! allvar . . . .
efter jag ätit frukost så rensade jag ogräs i en timma , efter det så klippte jag gräset i två timmar , alla som varit hemma hos mig vet varför det tar två timmar , och sen mitt vanliga jobb i en timma då . . . .
jag har verkligen inte hunnit något annat idag , jag har inte ens ätit sen frukosten . . . .
men man känar ju iaf money ! men nu har jag iaf börjat bestämma saker med kompisar , hehe .
jag ska gå på bio med olivia på söndag tex . men men , ganska långt kvar . men det kommer endå bli väldigt mysigt ! sen ska jag va med anna nån dag snart , och amina kanske ? och typ fler . . . .
ajja , mamma kommer in och tar min data om jag inte slutar snart . satt det är bäst om jag loggar ut nu .
vill bara säga att jag saknar dig sjukt mke . . . .
en godnatt kyss från din

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0