DÅLIG UPPDATERING

shit jag vet , dålig uppdatering .
men jag har faktiskt varit borta och sovit över hos elina och så , satt jag har inte hunnit .
ajja ,
i torsdags var jag mimosza och moa på stan lite sen gick vi t vätterstranden och solade .
det va jätte varmt och jag blev brun , hehe .
jag badade typ 4 gånger i vättern oxå , stolt !
sen klockan sex åkte jag moa och elina t axamo och åt pizza och badade .
det va skönt .
sen åkte vi hem t elina , kollade på film mm .
idag var jag med lisa elina och moa t två typ .
sen gick jag och moa upp t dalvik för att träffa massa .
och masssssssssa mer har hänt men orkar inte skriva allt .
tack för två underbara dagar tjejer !
puss & kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0