GODNATT

nu ska jag sova efter en helt underbar helg .
igår åkte jag ju t bunn med moa och övernattade där , det var mysigt !
vi hade det bäst .
men sen var jag tvungen att åka hem idag , hade gärna velat stanna .
när jag kom hem gjorde jag mig i ordning direkt , för då skulle man på fest .
det var en jätte rolig fest , med massa vackra människor .
men nu ska äntligen ta det lite lugnt ,hehe .
jag måste som sagt göra om min header , men har verkligen inga bilder , så imon blir det att ta kort .
ajja , men nu ska jag sova .
här får du en liten godnattpuss !

Kommentarer
Postat av: moa green ! :d

hehe, jaa helgen va underbar och bäst !

vi hade suuuper kul .

vi måste träffas mkemke mer på lovet älskling ! (L)



jag kan hjälpa dej med en header, säg bara till när du har tagit bilder, kramkram ! <3

2010-06-14 @ 09:46:58
URL: http://moagreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0