GODNATT

sho , idag har varit en jätte bra dag .
först va jag med jojja & sandra , sen hämtade mamma mig och då hämtade vi moa sötnos i stan .
sen åkte vi hem t mig . vi solade nere vid spaet .
sen cyklade vi t västersjön , vi skulle badat men det va kallt!
sen solade vi mer , sen åt vi kladdkaka , mumms .
shit va mke vi åt .
mamma & pappa tog varsinn bit sen åt jag & moa upp allt , hehe .
ajja , gottegrisar som vi är .
sen klockan typ 8 cyklade vi ner t friadalen och träffade elina & lisa , söta tjejer !
hade det bäst !
sen hämtade mamma mig & moa igen .
åt lite sen mys .
så nu sitter vi här i sängen .
jag älskar er tjejer .
nu ska vi nog sova .
dröm sött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0