hemma . . . .

en hood tröja jag köpte idag .
efter en lång dag på asex är jag äntligen hemma . jag har fått massa fina saker av mamma , TACK ! och som sagt så är det match på mariebovallen klockan 5 , KOM OCH KOLLA !
jag har fått den tröjan på bilden över ↑ sen har jag fått en skinn jacka med luva , sen har fått en mössa och halsduk , hehe . kanske lite tidigt men annars finns det inte kvar . aja , och två parfymer av britney spears ↓
jaaa . . . . sen ska jag nog åka till göteborg snart för att shoppa . får se när det blir av ! ha det bra puss ♥

Kommentarer
Postat av: ulli<3

vill ha din tröja!!;))<3

2010-09-05 @ 20:45:15
Postat av: clara pettersson

ulli - hehe ;) <3

2010-09-07 @ 20:05:52
URL: http://clarapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0