DAGENS BLOGG

jag är med i dagens blogg hos Sandra !
Jag är god vän med sandra , jag läser hennes blogg varje dag och det är också något jag kan tipsa om !
Hon är en väldigt söt tjej och jag tycker om henne väldigt mycket , vi har känt varann sedan trean då vi blev bästisar . Jag går även i samma klass som henne nu även om vi bytte skola till hösten . Hon och jag delar väldigt mycket och det är något jag vill fortsätta med . vi trivs väldigt bra ihop , eller jag trivs iaf väldigt bra med henne . Det är inte så att jag försöker fjäska genom att skriva massa utan jag gillar verkligen denna personen helt enkelt och jag kände därför att om hon ändå hade en sån här tävling kunde jag passa på att skriva lite om henne .
De var bara lite jag kände att jag ville skriva (även om jag inte behövde) sedan kan jag också säga att ni kan också vara med i dagens blogg där men hon utser vinnaren inom ett dygn så det är bäst att snabba på om ni vill vara med ! resten står på hennes blogg och det länkade jag ju i första meningen under namnet Sandra såklart ! ;)
Här kommer en liten bild på henne !
ps. denna bild är ganska gammal men fortfarande sjukt söt !

Kommentarer
Postat av: sandra

nemen va söt du är gumman !

blir verkligen jätte glad av att läsa det här .

du ska veta att du betyder sjukt mycket för mig :)

älskar dig clara ♥

2011-01-08 @ 14:56:07
URL: http://saandraastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0