fotboll

idag har det bar varit fotboll hela dagen , först hade jag fotbollsskola möte på mariebo eftersom jag ska vara ledare där , så vi gjorde lite förberedelser , pumpade bollar, gjorde ett schema , skrev namn på allt och fick veta vilka vi skulle ha , jag blev med Olivia och vi ska ha hand om p 03 , och det ska jag även ha nästa vecka då jag är ledare på Hallby ist ! vilket sammanträffande va !? och efter det åkte jag hem snabbt och käkade sen åkte jag iväg med laget till Värnamo och spelade match , och efter det åkte vi till Hallby igen och kollade på min kusin Max som spelade ! så det blev en riktig fotbollsdag det ! och imorgon blir det upp tidigt för då ska jag vara på mariebo klockan halv 8 och förbereda lite till innan alla barn kommer kl 9 . men jag hoppas iaf att ni har haft en bra dag och ha en bra början på sommarlovet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0